Jumlah Pengunjung

Wednesday 3 July 2013

INI WAJAH WANITA BANGSAT YANG MENGHINA ISLAM !!!



Salam pada semua pembaca, aku kembali untuk menulis dan meluahkan apa yang terbuku dalam hati aku lagi. Rasanya cukup la aku berehat selama dua hari untuk mencari angin baru dalam kehidupan. Kali ini akan aku bongkarkan lagi tentang wajah dan siapa sebenarnya yang selama ini berani menghina nabi muhammad saw dan agama islam. Untuk pengetahuan pembaca, cerita ini aku ambil dari blog the unspinner. Klik saja di situ dan korang boleh lihat cerita asal disana.

Penghinaan yang sit al wuzara lakukan ini pernah aku bongkarkan dulu, sehingga ramai NGO NGO di selangor yang membuat laporan polis dan merujuk dari blog aku. Terima kasih pada NGO NGO yang berani bertindak pantas membuat laporan polis untuk meminta pihak berkuasa bertindak dengan segera terhadap pelaku yang berani menghina nabi muhammad saw dan agama islam. 

Apa apa pon ingin aku terangkan disini, apa yang aku tulis dan bongkarkan dalam blog aku ini sebenarnya adalah untuk pembaca dan rakyat malaysia tahu tentang sikap pemimpin pembangkang yang lepas tangan dan tidak mengambil berat langsung bila agama islam dan nabi muhammad saw di hina. Hingga sekarang aku masih menanti di mana pemimpin dan penyokong PAS yang selama ini mengaku merekalah pembela agama islam. Tetapi bila agama islam dan nabi muhammad saw di hina dan di cerca sekarang aku lihat mereka seolah olah seperti buat buat tak nampak sahaja.

Semoga anak muda malaysia sedar dan nampak tentang sikap pembangkang sebenarnya dalam mempertahankan agama islam.







No comments:

Post a Comment

Member BSK