Jumlah Pengunjung

Thursday 28 February 2013

10 Askar Malaysia Mati Di LAHAT DATU ???




SELURUH Malaysia digegarkan dengan berita pencerobohan sekumpulan ‘Lanun’ (Mundu) yang kononnya tentera ‘Sultan Sulu’ sehingga Kampung Tanduo menjadi ‘Medan Perang’; gara-gara ‘kebijaksanaan’ Ketua Cawangan UMNO Sungai Nyamuk, Ahmad Malandi @ Mat Bom melakukan percubaan ‘Reverse Take Over’ sebagaimana yang saya jangkakan akan berlaku sejak 1999 lagi iaitu selepas saya memberi keterangan dalam Petisyen Pilihanraya DUN Likas.
 
Ketika Pasukan Perisik Sabahkini.net memaklumkan kepada saya bahawa Tentera Sultan Sulu menyerang dan menawan Kampung Tanduo sejak 12 Februari lalu, saya tergelak besar kerana saya tahu siapa yang tinggal di sana dan kenapa mereka mendarat di sana. (BACA SETERUSNYA)



1 comment:

  1. salam perjuangan,
    sudilah kiranya tuanhamba meletak link blog http://papagedebe.blogspot.com/
    di blog ini, terima kasih.

    ReplyDelete

Member BSK