Jumlah Pengunjung

Saturday 24 November 2012

MEMANG BETUL KATA TUN MAHADIR !!!



Ni nk cerita skit ni, pembangkang dh mngamuk tuduh Tun mahadir cuba nk melagakn diorg dlm pakatan, giler la wei...  bagi gua apa yg TUN ckp tu mmang betul...  pembangkang dh mula gelabah sbab takut rakyat hidu masalh diorg sbenarnya...  apara....  tgok pon rakyat dh bleh menilai la...  satu parti kata tu satu parti kata ni satu parti lagi bagai tak terkata... Tahu pmbangkang takut dgn power yg TUN masih ada yer...  mmang gua akui slama ni kt mana je gua brsembang majoriti rakyat tak kira tua ke muda ke org kerajaan ke atau pembangkang ke mmang tetap ramai yg percaya kenyataan TUN...  bagi gua TUN adalah anugerah ALLAH kpd rakyat malaysia...  dulu arwah abah gua pon slalu puji TUN, gua tgok pmbangunan yg TUN buat kt malaysia ni mmang mngagumkan...  ditambah pula cerita2 org yg prnah rapat dgn TUN dulu pd gua  mmang gua rasa syg sgt pd dia...  ( entah bila la agaknya gua dpt jmpa brsembang dgn TUN brtentang mata smbil brsalam mncium tangan beliau..)  tak sangka mat rock mcm gua pon ada perasaan syg giler kt TUN... haha...

Idea TUN buat Litar SEPANG hasilnya skrg gua berbangga dgn ZULFAHMI...  Idea stadium bukit jalil plak skrg ni kita dh ada ramai player yg main dgn kelab luar negara skrg...  hasilnya skrg NAZMI FAIZ...  berapa gaji dia....? perh....   dh klu nk crita byk lagi la...  tak larat gua nk cerita skrg sbab mata gua dh ngantuk sgt ni...  haha...     akhir kata gua dari artikel ni....  PEMBANGKANG TAK DAPAT LA NAK UNDI GUA DAN FAMILY GUA PILIHANRAYA NANTI....

No comments:

Post a Comment

Member BSK