Jumlah Pengunjung

Saturday, 18 November 2017

WARTAWAN PORTAL THE MALAYSIAN INSIGHT DAH TAKDE MODAL BERITA KE ?


Aduhai.. Dah langsung takde berita sangat ke wartawan The Malaysian Insight ni ? Terkejut dan terkentut aku tengahari ni bila dapat satu link artikel dari kawan-kawan (KLIK DAN BACA DISINI FITNAH THE MALAYSIAN INSIGHT PADA AKU) bila kononnya wartawan tersebut interview aku untuk bercerita tentang bilangan dan pendapatan Tentera Cyber UMNO. 

Malas aku nak cerita panjang tentang fitnah pada aku ni, cuma aku nak tanya la, bila masa kau jumpa aku wartawan oiii...? Masa hari program tu aku tak datang pun.. 

Harap Cik Adik manis tarik semula artikel tersebut dan buat la permohonan maaf sikit-sikit.. mungkin juga cik adik manis dah salah org dan ter..interview org lain dgn menggunakan identiti budak sri kinta atau cik adik manis akan berdepan dengan saman fitnah di mahkamah nanti..

Adik manis punya nama, no ic semua abg boleh dapat sekiranya adik manis mahu bercinta sama abg didalam mahkamah...

Semoga kita cik adik manis ambil perhatian tulisan abg hensem ni...
 Assalammualaikum...


Member BSK